Sjoukje & Sandra naar Uganda.reismee.nl

Dank, dank, dank!

Beste/lieve mensen,

Het is gelukt! Door jullie krijgt Rebekka de mogelijkheid om 2 jaar naar school te gaan. Wat een zegen, geweldig. Met elkaar hebben we ervoor kunnen zorgen dat een jonge tienermoeder de mogelijkheid heeft gekregen om aan een toekomst te werken. Hopelijk gaat ze het heel erg naar haar zin krijgen en zullen de resultaten goed zijn. Rebekka vindt het fantastisch dat ze naar school mag gaan en gaat ons proberen een beetje op de hoogte te houden.

Is het een druppel op de gloeiende plaat.... wij denken dat het veel meer is dan dat. Een jonge dame die straks voor haar kindje kan gaan zorgen omdat zij straks geld kan gaan verdienen omdat ze een vak heeft mogen leren. En wie weet is zij weer een voorbeeld voor andere jongeren in haar naaste omgeving.

Naast de donaties voor Rebekka zijn er ook nog donaties binnengekomen voor Wakisa Minsitries zelf. Hoe fijn en nodig is dat. Met de directeur, Vivan Kityo, gesproken en gevraagd waar op dit moment grote behoefte aan is. De nood/spanning zit hem wederom in het wel of niet genoeg voedsel hebben voor de meiden. Wakisa zit weer helemaal vol en de zwangere meisjes kunnen goed eten dan ook heel goed gebruiken. Met plezier storten we dat geld dus voor rijst/meel/suiker et cetera.

Van Vivian moest ik jullie allemaal de dank en zegen overbrengen. Zij zijn ontroerd en blij dat er vanuit Friesland zoveel betrokkenheid is bij hun missie en keiharde werken.

We laten het banknummer bestaan en mocht je nu of in de toekomst nog een fijn doel zoeken om een gift aan te doen.....

Banknummer: NL 55 INGB 0705 3220 17 t.n.v. Mevr. S.G. Groen en Mevr. S.W. Postma

Iedereen die dit heeft mogelijk gemaakt enorm bedankt.

Lieve groet ook namens Sjoukje.

Sandra

Sjoukje

Een druppel is beter dan niks! Straks een hele gelukkige druppel die hopelijk het wiel wat aanzwengelt voor nog veel meer nieuwe druppels! Top Sandra en Sjoukje!

Doingoood