Sjoukje & Sandra naar Uganda.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

DĂ© plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar we geweest zijn! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Sjoukje & Sandra

Reacties

Reacties

Bep Bourgonje-Kardol

Een goede reis wens ik jullie toe op 14 september en alle goeds voor jullie missie in Uganda! Ga met God en Hij zal met je zijn...

Marja

Ik wens jullie toe dat jullie veel mogen geven en veel mogen ontvangen.

Heit en mem Ă‚ldegea

Moaie berjochten en ek minder moaie. Ferskriklik foar dat famke.
Moai dat dy famkes in tonielstikje opfierden foar de direktrise.
Op in foto sitte jimme ergens bûtendoar, it liket wol of moat it stiekem barre, in gleske wyn.
Hiel moai om te hearren dat dĂŞr sa folle tsjerkegongers binne. Hjir is it jammergenoch krekt oarsom.
Wat ha wy juster moai in saneamd trijelannen gesprek hân, Fryslân, Uganda en Sweden en dan ek noch elkoar sjen.
It binne wer moaie foto's. Hawwe jimme romte genĂ´ch of moatte wy der wat bykeapje?
Wy winskje jimme fierder wer in goede tiid ta e n Gods seine.
groetnis oan jim allebeide.
heit en mem Ă‚ldegea.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood